Pomocnik
Sugestia

6079 Lena Tall 2009-04-08 36

Kogo oszukujemy, czyli kamuflaż...

Tarot Karty Cygańskie Wahadełko
Dziedziny: Uczucia Zdrowie Praca
0048224 452 459 POLSKA I ZAGRANICA 4.00 zł brutto
teraz niedostępny

Chciałoby się krzyknąć: „ludzie, pytajcie wprost i nie oszukujcie nas!!!”.
Pytania są powtarzalne, więc jeśli ktoś mi zarzuci zdradzanie tajemnicy rozmowy, to odpowiem – niczego nie zdradzam!
Tydzień się dopiero rozpoczął, a już seria tych samych pytań.
Stała klientka - powinnam powiedzieć, tylko zmienia głos, imię, datę urodzenia?
Nie, to są różne osoby, choć też się zdarza, że klienci zaprzeczają, jakoby dzwonili i wczoraj, i tydzień temu, nie zdając sobie sprawy, że są rozpoznawalni po sposobie mówienia, wcale nie po głosie, ale o tym już kiedyś pisałam.
Rzeczywiście, pytania chodzą seriami, a lata pracy przez telefon zaowocowały takim właśnie spostrzeżeniem.
W jednym tygodniu pytamy o zdrady, w następnym o uczucia partnera, w jeszcze następnym o wakacje, w kolejnym o pracę.

 

 

W tym tygodniu kamuflujemy pytania…
Dzwoni dziewczyna i pyta: czy ma szansę powrócić do pracy, z której zrezygnowała.
Taaak, ale nie chodzi jej wcale o poszukiwanie pracy, a jedynie o odzyskanie pana, z którym się rozstała…
Wypytuje mnie dokładnie, co ma zrobić, żeby do tej pracy wrócić, ale wcale nie jest zainteresowana odpowiedzią, bo drąży jego relacje z obecną partnerką.

 

Dlatego chcę powiedzieć o ukrywaniu treści pytań, bo tego nie rozumiem.
Posłużę się prostym przykładem: gdy lekarz pierwszego kontaktu pyta o dolegliwość, która nas do niego przywiodła, by dostać skierowanie do specjalisty – powiemy mu, że boli nas kolano, gdy mamy bóle brzucha? Nie, powiemy mu prawdę, bo naszym celem jest wyleczenie choroby.
Gdy piszę te słowa, zastanawiam się, do kogo je, tak naprawdę, kieruję?
Z telefonów, które dostaję, wynika, że najbardziej trafiają do moich kolegów/koleżanek po fachu, czyli osób, które „przerabiają” dokładnie to samo, ale ja je kieruję do Państwa.
Przecież wiadomo, że nie komentuję, nie oceniam, nie krytykuję, więc prośba – ułatwiajcie rolę wróżbicie!, po co to owijanie w bawełnę?
Karty coś opisują, osoba stawiająca karty widzi ten opis, wie, że …coś tu nie gra, ale pytanie brzmi twardo: wrócę do poprzedniej pracy?,
w podtekście: wrócę do poprzedniego faceta?
A po co? Ileż płynniej przebiegłaby ta rozmowa, gdyby pytanie było zadane wprost?

 

Wygląda na to, że znów strofuję i się czepiam,.
Pewnie trochę tak, ale sami Państwo wiecie, że na fałszywe pytanie – zawsze pada fałszywa odpowiedź, a na mętne pytanie – karty odpowiadają mętnie. A czy o to nam chodzi?
Wy dokładnie wiecie, co chcecie uzyskać, pytając nas, my natomiast – niekoniecznie, zwłaszcza gdy pytacie pokrętnie, w obawie…, o co?
A może chcecie przechytrzyć kogoś…, tylko znowu: kogo? co?
Intencją wróżbity jest odpowiedzenie na pytanie najrzetelniej, jak tylko potrafi, ale nie jesteśmy cudotwórcami, a i jasnowidz nie wpadnie na pomysł, że jest niejako oszukiwany.

 

A do czego zmierzam, pisząc do Państwa ten tekst?
Państwo zdajecie sobie sprawę, że im prościej zadane pytanie, tym szybsza i jaśniejsza odpowiedź. Przecież nie musicie ani udawać kogoś innego, ani lawirować. Wróżbita naprawdę nie ocenia, bo nie ma do tego prawa, ma jedynie obowiązek odczytać to, co mówią wybrane przez niego narzędzia pracy, a niekoniecznie są to karty.

 

Lubię to, co robię i staram się pomóc, jak umiem; tylko czasem się dziwię, po co ten tytułowy kamuflaż, który tak utrudnia nam obojgu, czyli Osobie Pytającej i osobie odpowiadającej, życie?
Oczywiście zdarza się, że przychodzimy do wróżki z gotowym zestawem pytań, a w trakcie rozmowy okazuje się, że coś zgoła innego nas intryguje.
Ale to nie jest kamuflaż, to nie jest oszukiwanie samego siebie i nas.

 


Uzyskaj profesjonalną poradę ezoteryczną lub życiową od tego Eksperta

teraz niedostępny
Lena Tall
Lena Tall
autor: Lena Tall, odwiedzin: 6079
"Wszelkie prawa zastrzeżone, treści chroniona prawami autorskimi. Żadna część nie może być wykorzystywana lub kopiowana w jakiejkolwiek elektronicznej, mechanicznej, fotograficznej lub innej formie zapisu bez pisemnej zgody autora"
x Info-premium

Jeżeli nie możesz dodzwonić się na numery Premium Rate lub wysłać SMS prawdopodobnie został przez Ciebie przekroczony limit wynikający z nowej regulacji Prawa Telekomunikacyjnego. Udostępniamy informację o sposobie informowania abonentów przez Operatorów oraz o sposobie zwiększenia odgórnie nałożonych limitów.

Regulacja PT nie dotyczy usług takich jak: CALLBACK, TELEFON, SMSCHAT PRZEZ STRONĘ, MAIL. Te usługi nie posiadają limitów i funkcjonują tak jak do tej pory.

Strona jest zarządzana przez firmę 4C sp. z o.o.
Copyright 1998-2020 © 4C sp. z o.o.